LiftCall Center
Sprawne zarządzanie firmą dźwigową zależy od wielu czynników. Jednym z nich w dużej mierze decydującym o sukcesie, jest bieżący nadzór nad konserwowanym dźwigami oraz służbami technicznymi.
LiftCall Center jest właśnie takim system dostosowany do potrzeb rynku dźwigowego.
LiftCall Center to system kolekcjonowania danych z komunikatorów dźwigowych obsługujący komunikatory wykorzystujące tradycyjną linię telefoniczną PSTN, jak również korzystające z sieci GSM (głos +SMS).
Charakterystyka sytemu:
Zalety:
Funkcje podstawowe wymagane przez PN-EN 81:28:
Funkcje dodatkowe usprawniające proces zarządzania:
LiftCall Center to także:
LiftCall Center jest właśnie takim system dostosowany do potrzeb rynku dźwigowego.
LiftCall Center to system kolekcjonowania danych z komunikatorów dźwigowych obsługujący komunikatory wykorzystujące tradycyjną linię telefoniczną PSTN, jak również korzystające z sieci GSM (głos +SMS).
Charakterystyka sytemu:
Zalety:
- aplikacja instalowana na serwerze firmy dźwigowej
- budowa modułowa tj. rozbudowa o kolejne funkcje w miarę potrzeb
- bezpośredni dostęp do aplikacji z poziomu operatora
- bezpośredni dostęp do aplikacji poprzez sieć LAN lub VPN
Funkcje podstawowe wymagane przez PN-EN 81:28:
- ręczna obsługa połączeń alarmowych
- automatyczna lub ręczna obsługa połączeń technicznych
- automatyczna obsługa połączeń serwisowych (72h)
- automatyczna obsługa informacji o niskim poziomie zasilania
- identyfikacja instalacji
Funkcje dodatkowe usprawniające proces zarządzania:
- automatyczna obsługa informacji o usterkach
- automatyczna obsługa informacji o restartach
- automatyczna obsługa informacji o wizycie konserwatora na dźwigu
- zdalna konfiguracja komunikatorów
- komunikacja SMS z monterami
LiftCall Center to także:
- baza dźwigów
- baza klientów
- baza połączeń
- baza zdarzeń
- baza komunikacji z monterami